Menu Content/Inhalt
Start arrow Wieści
Wieści
Dlaczego treść art. 8a. UPoM decyduje o dopuszczalności użytkowania analizatora w SKP? PDF Drukuj Email

   Z jednej strony, dla wszystkich chyba oczywiste, że w SKP nie wolno(!) stosować niesprawnego analizatora spalin , a z drugiej strony nie każdy sprawny technicznie analizator spalin samochodowych, może być traktowany jako legalny i stosowany w SKP.

Zmieniony ( 29.01.2014. )
Więcej…
 
Dlaczego dziś dla SKP ważna jest treść art. 10 ustawy z 15 grudnia 2006r.? PDF Drukuj Email

   Chodzi tu o obowiązującą ustawę z dnia 15 grudnia 2006 r. o zmianie ustawy o systemie oceny zgodności oraz o zmianie niektórych innych ustaw (Dz. U. Nr 249, poz. 1834), wywierającą wpływ na stosowania obowiązującej ustawy Prawo o miarach z dnia 11 maja 2001r. (Dz.U. z 2013 poz 1069).

Zmieniony ( 30.01.2014. )
Więcej…
 
Co dla SKP dziś oznacza treść Rozporządzenia MG z 27.12.2007r.? PDF Drukuj Email

   Chodzi tu o obowiązujące obecnie Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 27 grudnia 2007 r. w sprawie rodzajów przyrządów pomiarowych podlegających prawnej kontroli metrologicznej oraz zakresu tej kontroli (Dz.U. 2008 nr 3 poz. 13). A dokładniej, o bardzo istotną dla SKP treść zdania wstępnego do § 7  tego rozporządzenia, zwłaszcza w jej nowym brzmieniu nadanym przez Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 2 czerwca 2010 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie rodzajów przyrządów pomiarowych podlegających prawnej kontroli metrologicznej oraz zakresu tej kontroli (zob. tam § 1 ust. 6) (Dz.U. 2010 nr 110 poz. 727).

Treść tego przepisu oznacza, że mogą być kłopoty (dla nieprzygotowanych), ale do rzeczy ...

Zmieniony ( 08.02.2014. )
Więcej…
 
«« start « poprz. 1 2 3 4 nast. » koniec »»

Pozycje: 8 - 14 z 27