Menu Content/Inhalt
Start arrow Diagnostyka arrow Analizatory arrow Co może zagwarantować sukces Punktu Funkcjonalnej Kontroli Spalin?
Co może zagwarantować sukces Punktu Funkcjonalnej Kontroli Spalin? PDF Drukuj Email

Co może zagwarantować sukces PFKS?


Gwarancją sukcesu przedsięwzięcia --> stworzenie PUNKTU FUNKCJONALNEJ KONTROLI SPALIN są:


  1. dalekie” wyjście do klienta:

  • poza siedzibę własnej firmy;

  • do miejsc, w których zwyczajowo klienci bywają regularnie i w dużych ilościach i jeżdżą tam
    samochodami ( parkingi marketów, giełdy, imprezy masowe, stacje benzynowe itp.)

  • do miejsc, do których klienci ci przyjeżdżają w swoich sprawach i wydają tam pieniądze;

  1. zaproponowanie szybkiej usługi 2, 3, 4 minuty (całość);

  2. zaproponowanie usługi, którą będzie rozumiał i wiedział jakie da mu to ekstra korzyści;

  3. zaproponowanie usługi, której koszt jest dla klienta „śmiesznie niski”,
    dla uzyskania „masowego” odbiorcy; Zobacz : Czy kontrola spalin musi tyle kosztować?

  4. powiązanie usługi kontroli spalin w tej śmiesznie niskiej cenie z ofertą właściciela miejsca,
    do którego klienci przyjeżdżają;

  5. wytworzenie przekonania u właścicieli aut, że korzystanie w PUNKTU KONTROLI SPALIN jest
    „trendy”, „cool”, „roztropne”, „opłacalne” w zależności od grupy wiekowej, do której należą klienci.

To daje taki efekt, że:

  • klient nie musi szukać firmy, w której zrobi analizę spalin!

  • klient nie musi specjalnie przyjeżdżać do firmy, która zrobi analizę spalin!

  • klient nie musi tracić czasu na to, aby tym się zająć - czas to też pieniądz!

  • usługa PUNKTU jest tam, gdzie on i tak będzie w swoich innych sprawach!

  • klient z oferty PUNKTU będzie mógł skorzystać zupełnie przy okazji;

  • klient będzie mógł skorzystać z usługi PUNKTU jako bonusu!
    Bonus od tego, że np. zapłacił 100, 200, więcej (?) zł za to, po co tu specjalnie przyjechał!
    (np. za paliwo, za zakupy w markecie itp.)

Żal nie skorzystać z takiej okazji!

A dodatkowo wykorzystując ten bonus, będzie mógł:

  • sprawdzić czy nie ma problemów z autem, lub

  • w przybliżeniu określić na czym te problemy polegają! ( a gdzie będzie chciał usuwać
    te problemy? Może w firmie, która jest taka pomocna i otwarta na klienta?)

A co jeszcze ważniejsze:

  • Klient dzięki temu będzie mógł zdobyć potwierdzenie dobrego stanu swego auta!
    A przy regularnej kontroli będzie to poświadczenie dobrego utrzymania auta przez cały czas
    eksploatacji! Auto dobrze utrzymywane ma większą wartość przy odsprzedaży!



Zmieniony ( 04.11.2013. )
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »