Menu Content/Inhalt
Start arrow Diagnostyka arrow Analizatory arrow AUTO 4-1 - analizator spalin samochodowych dla SKP.
AUTO 4-1 - analizator spalin samochodowych dla SKP. PDF Drukuj Email
Spis treści
AUTO 4-1 - analizator spalin samochodowych dla SKP.
Strona 2
Strona 3
Strona 4
Strona 5
Strona 6

Analizator AUTO 4-1 KANE to:

  • Idealne urządzenie dla wszystkich służb dokonujących kontroli emisji spalin na drodze;
    [dla Policji, Inspekcji Transportu Drogowego, Straży Granicznej, Inspektorów celnych].

  • Idealne urządzenie dla każdej SKP.

  • Idealne urządzenie dla SKP o dużym natężeniu „ruchu”.

    ( można z nim podejść do auta zanim wjedzie)

     

  • Idealne urządzenie dla każdej SKP jako analizator zastępczy.
    (zobacz artykuł: legalizacja ponowna analizatorów.)

  • Idealne urządzenie do testów drogowych ( w trakcie jazdy)
    [tryb automatyczny, zapis do 255 testów w pamięci analizatora];

  • Praca na wewnętrznym akumulatorze (niezależność od dostępu do sieci elektrycznej);
    Przy pełnym naładowaniu umożliwia pracę praktycznie przez „cały dzień” bez potrzeby doładowywania;
    Możliwość ładowania akumulatora z 12V gniazda zapalniczki lub z sieci (230V) przez ładowarkę;

  • Obsługa wszystkich pojazdów z silnikami o zapłonie iskrowym zasilanych: etyliną, LPG i CNG.

  • Również tych z silnikami o zapłonie samoczynnym wyposażonych w separator cząsteczek stałych i/lub katalizator [spaliny bez „zadymienia”] (większość nowych diseli).

  • Możliwość wykorzystywania analizatora spalin nie tylko do kontroli ale również do diagnostyki pojazdów.
    Diagnozowanie pojazdu za pomocą analizatora spalin AUTO 4-1 umożliwia wnikliwą ocenę stanu technicznego silnika.
    Kluczowe usterki możliwe do wykrycia przy pomocy analizatora spalin to: mieszanka za bogata, za uboga, wypadanie zapłonów, niewłaściwy wtrysk paliwa, niewłaściwa regulacja zaworów, niewłaściwa regulacja zapłonu, niesprawności katalizatora.

  • Możliwość uruchomienia Punktu Funkcjonalnej Kontroli Spalin.



Analizator AUTO 4-1 KANE to:

  • Ręczny cztero gazowy analizator spalin samochodowych.
    Jest to pierwszy prawdziwie przenośny, ręczny analizator spalin samochodowych. Lekki - waży zaledwie 1,1 kg i może być wygodnie trzymany w jednej ręce;

  • Urządzenie przyjazne użytkownikowi!

  • Prosta bezpieczna, szybka i łatwa obsługa.

  • Gotowość do pomiarów w kilka minut od włączenia;

  • Gotowość do kontroli spalin już od momentu podłączenia sondy, bo nie wymaga dodatkowej konfiguracji;

  • Łatwy odczyt na dużym, czytelnym 4 -wierszowym, podświetlanym wyświetlaczu, z możliwością zmiany konfiguracji

  • Wydruki i archiwizacja wyników badania via zewnętrzna drukarka na podczerwień;

  • Łatwa likwidacja pozostałości HC w torze pomiarowym;

  • Łatwa zmiana sondy poboru spalin. Możliwość zastosowania specjalnych sond poboru spalin do motocykli (z pomiarom temperatury spalin) i do pojazdów ciężarowych (np. do nowych diesli).



  • Rzeczywiste pomiary zawartości CO2 (nie tylko obliczenia);
  • Wykorzystywanie do pomiarów CO, HC, CO2 -toru pomiarowego na podczerwień, a do pomiaru zawartości tlenu (O2) (i opcjonalnie NOx) -ogniwa elektrochemicznego;

  • Automatyczne obliczanie Lambda / AFR oraz CO korr);

  • Łatwy dostęp do wyników pomiarów i przeliczanych parametrów bieżących jak i archiwalnych;

  • Pamięć wewnętrzna z możliwością zapisu 255 rezultatów pomiarów.

  • Możliwość zapisu wyników pomiarów i obliczeń do pamięci w trybie ręcznym lub automatycznym;




  • Gotowość do użytku już od momentu podłączenia sondy, nie wymaga żadnej konfiguracji;

  • Gotowość do pomiarów już w ciągu 180 sekund;

  • Lekkość - waży zaledwie 1,1 kg i może być wygodnie trzymany w jednej ręce;

  • Duży, czytelny 4 -wierszowy lub 8-polowy, podświetlany wyświetlacz;

  • Pamięć wewnętrzna z możliwością zapisu 255 rezultatów pomiarów.
    Zapis do pamięci w trybie ręcznym lub automatycznym;

  • Wydruki wyników przy pomocy opcjonalnej drukarki na podczerwień.

  • Zasilany z wewnętrznego akumulatora, który przy pełnym naładowaniu zapewnia gotowość do pracy i wykonywanie badań przez cały dzień bez potrzeby ponownego ładowania;

  • Praca przy włączonej pompce >4 godzin.

  • Ładowanie akumulatora z 12V gniazda zapalniczki lub z sieci (230V)przez ładowarkę;
    podczas testów drogowych może być zasilany z gniazda zapalniczki.









Zmieniony ( 22.01.2014. )
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »