Menu Content/Inhalt
Start arrow Diagnostyka arrow Analizatory arrow AUTO 4-1 - analizator spalin samochodowych dla SKP.
AUTO 4-1 - analizator spalin samochodowych dla SKP. PDF Drukuj Email
Spis treści
AUTO 4-1 - analizator spalin samochodowych dla SKP.
Strona 2
Strona 3
Strona 4
Strona 5
Strona 6

Analizator AUTO 4-1 KANE

Dane techniczne- specyfikacja.

Sprzęt

AUTO 4-1

W pełni przenośny analizator z trzema źródłami zasilania

Tak

Dokładność pomiaru zgodna z deklaracją OIML R99 CLASS 1

Tak

Liczba analizowanych gazów (w standardzie)

4

Analizowane gazy przy użyciu toru na podczerwień

CO/HC/CO2

Analizowane gazy przy użyciu ogniwa elektrochemicznego

O2

Wyliczanie Lambdy i AFR

Tak

Wyliczanie COK (korygowanego tlenku węgla)

Tak

Automatyczna kompensacja ciśnienia atmosferycznego

Tak

Port RPM dla pomiarów wysokiego i niskiego obciążenia

Tak

Port pomiaru temperatury Oleju *1

Tak

Port szeregowy do komunikacji z PC

Tak

Łącze podczerwone do zewnętrznej drukarki

Tak

Czas nagrzewania

150 sekund

Rodzaje paliwa

Benzyna, LPG, CNG, diesel *

Podświetlany wyświetlacz

Tak

Software


Liczba obsługiwanych języków (max 5.)

4 (angielski, polskiczeski ... )

Możliwość zapisu danych

255 testów

Oprogramowanie do komunikacji z PC

Tak

Możliwość aktualizacji oprogramowania

Tak

Akcesoria


Instrukcja w języku polskim

Tak

Sonda poboru spalin (standard)

Tak

Wysoko temperaturowa sonda do poboru spalin

Opcja

Sonda poboru spalin (ciężarowe)

Opcja

Sonda poboru spalin z czujnikiem temperatury (motocykle) *1

Opcja

Standardowy separator wody z filtrem

Tak

Zestaw filtrów zapasowych

5 sztuk

Kontrolny filtr do likwidacji pozostałości HC

Tak

Indukcyjna cęgowa sonda RPM

Tak

Urządzenie do alternatywnego pomiaru obrotów

Opcja

Sonda do pomiaru temperatury oleju

Tak

Drukarka na podczerwień

Tak

Zasilacz sieciowy 230V

Tak

Adapter do podłączenia zasilania z gniazda zapalniczki pojazdu

Tak

Torba / walizka na urządzenie

Tak

Możliwość uzupełnień /aktualizacji


Ogniwo chemiczne NOx (rozbudowa o 5 gaz)

Tak

*1 - pomiar temperatury silnika przy badaniach motocykli będzie dokonywany przez pomiar temperatury spalin w rurze wydechowej (właściwa temperatura silnika jest przy temperaturze spalin > 50ºC dla oleju >70ºC).

 

*2 - analiza spalin silników diesla tylko w pojazdach wyposażonych w katalizator i/lub separator cząsteczek stałych -> spaliny bez zawartości cząsteczek stałych (sadzy).

Zmieniony ( 22.01.2014. )
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »