Menu Content/Inhalt
Start arrow Diagnostyka arrow Analizatory arrow AUTO 4-1 - analizator spalin samochodowych dla SKP.
AUTO 4-1 - analizator spalin samochodowych dla SKP. PDF Drukuj Email
Spis treści
AUTO 4-1 - analizator spalin samochodowych dla SKP.
Strona 2
Strona 3
Strona 4
Strona 5
Strona 6
 
 
Analizator AUTO 4-1 KANE

Dane Techniczne:


Wielkości mierzone:

Rozdzielczość

Dokładność

Zakres

Tlenek węgla [CO]
(podczerwień)

0,01 %

+/- 5% wskazania*1
+/- 0,5% objętości
*1

0-10 %
poza zakresem 20%

Tlen [O2]
(ogniwo elektrochemiczne)

0,01 %

+/- 5% wskazania*1
+/- 0,1% objętości
*1

0-21 %
poza zakresem 48%

Węglowodory [HC]
(podczerwień)

1 ppm

+/- 5% wskazania*1
+/- 12ppm objętości
*1

0-5000 ppm
poza zakresem 10,000ppm

Dwutlenek [CO2]
(podczerwień)

0,1 %

+/- 5% wskazania*1
+/- 0,5% objętości
*1

0-16 %
poza zakresem 25%

Temperatura silnika
(temperatura oleju lub spalin)

1ºC/F

2,0 C0,3% wskazania
3,6 F0,3% wskazania

0 -150C
32-302
F

Obroty Silnika [RPM]

1 obr./min.

50 obr/min

200- 4.000 obr/min

Tlenek węgla korygowany [COKor]

0,01%

Kalkulowany

0-15%

Lambda
AFR (Benzyna)
Gaz (LPG)

0,001
0,01
0,01

Kalkulowany

0,8 - 1,2
11,76 - 17,64
12,48 - 18,72



Czas reakcji T95

15 sekund

Rozgrzewanie

Poniżej 3 minut

Pre-programowane paliwa:

Benzyna , Gaz (LPG, CNG), Diesel*2

Pojemność pamięci

255 testów

Parametry urządzenia:

Masa:

Wymiary:

Sonda poboru Spalin

 

1 kg

220 mm x 55 mm x 120 mm

głębokość części wsuwanej do rury wydechowej \350 mm o przekroju 15 mm, uchwyt na rurę wydechową, wąż doprowadzający o długości 4m.
opcjonalnie sonda wysokotemperaturowa.

Zewnętrzne warunki pracy

+5ºC do +40ºC /
10% do 90 % RH nie skondensowana (wilgotność)

Temperatura przechowywania

Minimum: 0ºC;
Maksimum: +50ºC

Ładowarka akumulatora

Napięcie wejściowe: 110V/230V;
Napięcie wyjściowe: 10V bez obciążenia.

Czas pracy akumulatora

> 4 godzin z włączoną pompką.

 *1 wartości dla suchego gazu i STP (standard temperature and pressure - Standardowa temperatura i ciśnienie)

*2 diesel - tylko pojazdy z separatorem cząsteczek stałych / katalizatorem.

Do uzyskania wartości ze specyfikacji przyrząd powinien być kalibrowany w czystym powietrzu otoczenia (normalne na zewnątrz warsztatu) w standardowej temperaturze i ciśnieniu.

W cztero-gazowym analizatorze spalin AUTO 4-1 pomiar stężenia CO, CO2 i HC w spalinach przeprowadzany jest w oparciu o metodę absorpcji promieniowania podczerwonego (NDiR). Stężenie tlenu jest mierzone za pomocą ogniwa elektrochemicznego.

Uwaga:
Analizator ten do pracy z silnikami na hamowni musi być wyposażony w wysokotemperaturową sondę poboru spalin.

 
Zmieniony ( 22.01.2014. )
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »