AUTO 4-1 - analizator spalin samochodowych dla SKP. |
|
|
|
Strona 3 z 6 Analizator AUTO 4-1 KANE to: Idealne urządzenie dla wszystkich służb dokonujących kontroli emisji spalin na drodze; [dla Policji, Inspekcji Transportu Drogowego, Straży Granicznej, Inspektorów celnych]. Idealne urządzenie dla każdej SKP. Idealne urządzenie dla SKP o dużym natężeniu „ruchu”.
( można z nim podejść do auta zanim wjedzie) Idealne urządzenie dla każdej SKP jako analizator zastępczy. (zobacz artykuł: legalizacja ponowna analizatorów.) Idealne urządzenie do testów drogowych ( w trakcie jazdy) [tryb automatyczny, zapis do 255 testów w pamięci analizatora]; Praca na wewnętrznym akumulatorze (niezależność od dostępu do sieci elektrycznej); Przy pełnym naładowaniu umożliwia pracę praktycznie przez „cały dzień” bez potrzeby doładowywania; Możliwość ładowania akumulatora z 12V gniazda zapalniczki lub z sieci (230V) przez ładowarkę; Obsługa wszystkich pojazdów z silnikami o zapłonie iskrowym zasilanych: etyliną, LPG i CNG. Również tych z silnikami o zapłonie samoczynnym wyposażonych w separator cząsteczek stałych i/lub katalizator [spaliny bez „zadymienia”] (większość nowych diseli). Możliwość wykorzystywania analizatora spalin nie tylko do kontroli ale również do diagnostyki pojazdów. Diagnozowanie pojazdu za pomocą analizatora spalin AUTO 4-1 umożliwia wnikliwą ocenę stanu technicznego silnika. Kluczowe usterki możliwe do wykrycia przy pomocy analizatora spalin to: mieszanka za bogata, za uboga, wypadanie zapłonów, niewłaściwy wtrysk paliwa, niewłaściwa regulacja zaworów, niewłaściwa regulacja zapłonu, niesprawności katalizatora. Możliwość uruchomienia Punktu Funkcjonalnej Kontroli Spalin.
Analizator AUTO 4-1 KANE to:Ręczny cztero gazowy analizator spalin samochodowych. Jest to pierwszy prawdziwie przenośny, ręczny analizator spalin samochodowych. Lekki - waży zaledwie 1,1 kg i może być wygodnie trzymany w jednej ręce; Urządzenie przyjazne użytkownikowi! Prosta bezpieczna, szybka i łatwa obsługa. Gotowość do pomiarów w kilka minut od włączenia; Gotowość do kontroli spalin już od momentu podłączenia sondy, bo nie wymaga dodatkowej konfiguracji; Łatwy odczyt na dużym, czytelnym 4 -wierszowym, podświetlanym wyświetlaczu, z możliwością zmiany konfiguracji
- Rzeczywiste pomiary zawartości CO2 (nie tylko obliczenia);
Wykorzystywanie do pomiarów CO, HC, CO2 -toru pomiarowego na podczerwień, a do pomiaru zawartości tlenu (O2) (i opcjonalnie NOx) -ogniwa elektrochemicznego; Łatwy dostęp do wyników pomiarów i przeliczanych parametrów bieżących jak i archiwalnych; Pamięć wewnętrzna z możliwością zapisu 255 rezultatów pomiarów. Możliwość zapisu wyników pomiarów i obliczeń do pamięci w trybie ręcznym lub automatycznym;
Gotowość do użytku już od momentu podłączenia sondy, nie wymaga żadnej konfiguracji; Gotowość do pomiarów już w ciągu 180 sekund; Lekkość - waży zaledwie 1,1 kg i może być wygodnie trzymany w jednej ręce; Duży, czytelny 4 -wierszowy lub 8-polowy, podświetlany wyświetlacz; Pamięć wewnętrzna z możliwością zapisu 255 rezultatów pomiarów. Zapis do pamięci w trybie ręcznym lub automatycznym; Wydruki wyników przy pomocy opcjonalnej drukarki na podczerwień. Zasilany z wewnętrznego akumulatora, który przy pełnym naładowaniu zapewnia gotowość do pracy i wykonywanie badań przez cały dzień bez potrzeby ponownego ładowania; Praca przy włączonej pompce >4 godzin. Ładowanie akumulatora z 12V gniazda zapalniczki lub z sieci (230V)przez ładowarkę; podczas testów drogowych może być zasilany z gniazda zapalniczki.
|
Zmieniony ( 22.01.2014. )
|