Menu Content/Inhalt
Start arrow Diagnostyka arrow Analizatory arrow Zobacz: Powód 12 by wybrać ... (dla UDS-ów, właścicieli SKP i innych użytkowników)
Zobacz: Powód 12 by wybrać ... (dla UDS-ów, właścicieli SKP i innych użytkowników) PDF Drukuj Email

Powody, dla których warto wybrać dla SKP właśnie ręczny analizator spalin samochodowych KANE AUTO 4-1.

Powód nr 12.

Niezależnie od tego, jak będą wyglądały w przyszłości wymagania dotyczące archiwizacji wyników badań w SKP, dostosowanie analizatora KANE AUTO 4-1 do wymagań tych nowych przepisów można ograniczyć do uzupełnienia AUTO 4-1 o zewnętrzny program do zainstalowania na komputerze użytkownika, oraz interfejs IR dla tego komputera.

Program, który zostanie ostatecznie udostępniony już po tym jak w tych nowych przepisach zostaną jasno i jednoznacznie określone specyfikacje techniczne dotyczące sposobu archiwizacji wyników tych badań oraz ich transferu do zewnętrznych systemów (np. CEPiK).

Program ten po instalacji na zewnętrznym (dla analizatora) komputerze należącym do użytkownika, który będzie pobierał "drukowane" dane pochodzące z analizatora spalin KANE AUTO 4-1 (teraz normalnie przesyłane do zewnętrznej drukarki przez łącze na podczerwień (IR)), a następnie przetworzy je w sposób uwzględniający te specyfikacje określone w nowych wymogach prawnych dotyczących archiwizacji.

Zobacz też:


Zobacz też:

Konieczność zakupu analizatora.
Obowiązek archiwizacji wyników badań z analizatora spalin.
Co to znaczy bez problemów ze zgodnością z przepisami ?
Uwolnić spaliny z SKP!
Prezentacja AUTO 4-1 w Holandii
Gdyby badanie spalin było wydzielone z zakresu okresowych badań technicznych (OBT) w SKP.
Funkcjonalna kontrola spalin.

Idea tworzenia Punktów Funkcjonalnej Kontroli Spalin [PFKS].
24 powody dla których warto wybrać właśnie analizator spalin KANE AUTO 4-1.

Zmieniony ( 24.01.2014. )
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »