Menu Content/Inhalt
Start arrow Diagnostyka arrow Analizatory arrow Zobacz: Powód 13 by wybrać ... (dla UDS-ów, właścicieli SKP i innych użytkowników)
Zobacz: Powód 13 by wybrać ... (dla UDS-ów, właścicieli SKP i innych użytkowników) PDF Drukuj Email

Powody, dla których warto wybrać dla SKP właśnie ręczny analizator spalin samochodowych KANE AUTO 4-1.

Powód nr 13.

Wybierając dziś analizator KANE AUTO 4-1, jego nabywca / użytkownik może go wybrać w opcji z analizatorem zastępczym ("udział czasowy" w drugim legalizowanym urządzeniu);

Problem roku 2013 dotyczy obecnie większości analizatorów stosowanych jako zastępcze.

A niestety posługiwanie się, podczas badania technicznego w Stacji Kontroli Pojazdów, "nielegalnym" zastępczym analizatorem spalin ma takie same skutki - dla diagnosty i właściciela SKP - jak wykonywanie OBT gdy na stacji brak jest analizatora spalin (może to być nawet utrata uprawnień?).


Zobacz też:

Konieczność zakupu analizatora.
Obowiązek archiwizacji wyników badań z analizatora spalin.
Co to znaczy bez problemów ze zgodnością z przepisami ?
Uwolnić spaliny z SKP!
Prezentacja AUTO 4-1 w Holandii
Gdyby badanie spalin było wydzielone z zakresu okresowych badań technicznych (OBT) w SKP.
Funkcjonalna kontrola spalin.

Idea tworzenia Punktów Funkcjonalnej Kontroli Spalin [PFKS].
24 powody dla których warto wybrać właśnie analizator spalin KANE AUTO 4-1.

Zmieniony ( 24.01.2014. )
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »