Menu Content/Inhalt
Start arrow Diagnostyka arrow Analizatory arrow Zobacz: Powód 14 by wybrać ... (dla UDS-ów, właścicieli SKP i innych użytkowników)
Zobacz: Powód 14 by wybrać ... (dla UDS-ów, właścicieli SKP i innych użytkowników) PDF Drukuj Email

Powody, dla których warto wybrać dla SKP właśnie ręczny analizator spalin samochodowych KANE AUTO 4-1.

Powód nr 14.

Wybierając już dziś analizator KANE AUTO 4-1 w opcji z analizatorem zastępczym jego nabywca / użytkownik eliminuje problem, braku w SKP, zarejestrowanego (w TDT) i działającego analizatora spalin samochodowych w czasie gdy, jego analizator jest poddawany legalizacji ponownej w upoważnionym laboratorium pomiarowym;

Na czas gdy analizator "ma iść" do legalizacji ponownej, użytkownik otrzymuje konkretny analizator, z ważną legalizacją ponowną. Wtedy nawet gdyby były problemy z legalizacją (np. konieczność wykonania jakichś napraw, a z tym zawsze trzeba się liczyć) nie występuje problem braku w SKP analizatora uwzględnionego w poświadczeniu zgodności wyposażenia wystawianego przez Dyrektora TDT.

To dziwne ale chyba nikt nie bierze pod uwagę sytuacji utraty analizatora spalin w czasie gdy ma on trafić do legalizacji ponownej (np. w drodze do lub z legalizacji).
A przecież wszyscy wiedzą, że wypadki samochodowe się zdarzają (prawda).
A przecież w takim wypadku można uszkodzić (stracić) nie tylko auto.
A przecież wypadki komunikacyjne mogą mieć przecież dużo dalej idące skutki, m.in. może zostać zniszczone, to co przewoziliśmy samochodem, np. analizator.
Co wtedy (zniszczenie analizatora) z działalnością SKP w której był stosowany? Ubezpieczenie ubezpieczeniem, ale przecież ubezpieczenie ze szkody komunikacyjnej nigdy nie będzie ono obejmowało skutków - dla działania SKP - braku analizatora spalin, który był jej wyposażeniem.

Wykup opcji analizatora zastępczego ("udziału czasowego"), uwalnia właściciela SKP od kosztów, zakupu, utrzymania, legalizacji drugiego analizatora lub od konieczności zamykania SKP na czas braku analizatora.


Zobacz też:

Konieczność zakupu analizatora.
Obowiązek archiwizacji wyników badań z analizatora spalin.
Co to znaczy bez problemów ze zgodnością z przepisami ?
Uwolnić spaliny z SKP!
Prezentacja AUTO 4-1 w Holandii
Gdyby badanie spalin było wydzielone z zakresu okresowych badań technicznych (OBT) w SKP.
Funkcjonalna kontrola spalin.

Idea tworzenia Punktów Funkcjonalnej Kontroli Spalin [PFKS].
24 powody dla których warto wybrać właśnie analizator spalin KANE AUTO 4-1.

Zmieniony ( 24.01.2014. )
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »