Menu Content/Inhalt
Start arrow Diagnostyka arrow Analizatory arrow Zobacz: Powód 16 by wybrać ... (dla UDS-ów, właścicieli SKP i innych użytkowników)
Zobacz: Powód 16 by wybrać ... (dla UDS-ów, właścicieli SKP i innych użytkowników) PDF Drukuj Email

Powody, dla których warto wybrać dla SKP właśnie ręczny analizator spalin samochodowych KANE AUTO 4-1.

Powód nr 16.

Wybierając dziś analizator spalin KANE AUTO 4-1, jego nabywca / użytkownik eliminuje problemy z transportem analizatora do legalizacji (AUTO 4-1, to urządzenie zaprojektowane jako przenośne dlatego jest bezpieczniejszy w transporcie od każdego innego analizatora dostępnego na rynku polskim);

Niezależnie od tego czy analizator do legalizacji jest przesyłany firmą kurierską, czy dostarczany do laboratorium legalizującego własnym transportem, to wstrząsy w transporcie zawsze mogą się pojawić. Wstrząsy i ich skutki. Małe urządzenie łatwiej przewieźć i łatwiej zabezpieczyć na czas transportu.
Dodatkowo, przecież podczas transportu analizatora do legalizacji może się przytrafić jakieś "zdarzenie nadzwyczajne" np. wypadek komunikacyjny i jego przykre skutki dla przewożonego "ładunku".

To dziwne ale chyba nikt nie bierze pod uwagę sytuacji utraty analizatora spalin w czasie gdy ma on trafić do legalizacji ponownej (np. w drodze do lub z legalizacji).
A przecież wszyscy wiedzą, że wypadki samochodowe się zdarzają (prawda).
A przecież w takim wypadku można uszkodzić (stracić) nie tylko auto.
A przecież wypadki komunikacyjne mogą mieć przecież dużo dalej idące skutki, m.in. może zostać zniszczone, to co przewoziliśmy samochodem, np. analizator spalin.
Co wtedy (zniszczenie analizatora) z działalnością SKP w której był stosowany? Ubezpieczenie ubezpieczeniem, ale przecież ubezpieczenie ze szkody komunikacyjnej nigdy nie będzie ono obejmowało skutków - dla działania SKP - braku analizatora spalin, który był jej wyposażeniem.
 



Zobacz też:

Konieczność zakupu analizatora.
Obowiązek archiwizacji wyników badań z analizatora spalin.
Co to znaczy bez problemów ze zgodnością z przepisami ?
Uwolnić spaliny z SKP!
Prezentacja AUTO 4-1 w Holandii
Gdyby badanie spalin było wydzielone z zakresu okresowych badań technicznych (OBT) w SKP.
Funkcjonalna kontrola spalin.

Idea tworzenia Punktów Funkcjonalnej Kontroli Spalin [PFKS].
24 powody dla których warto wybrać właśnie analizator spalin KANE AUTO 4-1.

Zmieniony ( 24.01.2014. )
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »