Menu Content/Inhalt
Start arrow Diagnostyka arrow Analizatory arrow Zobacz: Powód 18 by wybrać ... (dla UDS-ów, właścicieli SKP i innych użytkowników)
Zobacz: Powód 18 by wybrać ... (dla UDS-ów, właścicieli SKP i innych użytkowników) PDF Drukuj Email

Powody, dla których warto wybrać dla SKP właśnie ręczny analizator spalin samochodowych KANE AUTO 4-1.

Powód nr 18.

Analizator AUTO 4-1 jest mały (22x5,5x12 cm) i lekki (waży ok 1 kg) – a przez to podczas kontroli spalin może być trzymany w jednej ręcerównież przez kobiety; Można też z nim podejść do kontrolowanego pojazdu.

Dodatkowo trzymanie analizatora w ręce zapewnia i to, że po badaniu nigdy nie zapomni się o odłączeniu jego sondy poboru spalin od rury wydechowej badanego pojazdu;
Dlatego użytkownikowi AUTO 4-1 nie może przytrafić się sytuacja, w której podjeżdżający dalej pojazd "pociągnie" nieodłączoną sondę analizator spalin zrzucając analizator na ziemię (co zdarzało się z innymi urządzeniami).
Zrzucenie na ziemię takiego dużego, stacjonarnego analizatora zwykle kończy się jego poważną awarią (a w konsekwencji "brakiem" tego analizatora w SKP i koniecznością jej zamknięcia na czas naprawy, lub inwestycją w nowy analizator).


Image Image Image



Zobacz też:


Zobacz też:

Konieczność zakupu analizatora.
Obowiązek archiwizacji wyników badań z analizatora spalin.
Co to znaczy bez problemów ze zgodnością z przepisami ?
Uwolnić spaliny z SKP!
Prezentacja AUTO 4-1 w Holandii
Gdyby badanie spalin było wydzielone z zakresu okresowych badań technicznych (OBT) w SKP.
Funkcjonalna kontrola spalin.

Idea tworzenia Punktów Funkcjonalnej Kontroli Spalin [PFKS].
24 powody dla których warto wybrać właśnie analizator spalin KANE AUTO 4-1.

Zmieniony ( 24.01.2014. )
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »