Menu Content/Inhalt
Start arrow Diagnostyka arrow Analizatory arrow Zobacz: Powód 20 by wybrać ... (dla UDS-ów, właścicieli SKP i innych użytkowników)
Zobacz: Powód 20 by wybrać ... (dla UDS-ów, właścicieli SKP i innych użytkowników) PDF Drukuj Email

Powody, dla których warto wybrać dla SKP właśnie ręczny analizator spalin samochodowych KANE AUTO 4-1.

Powód nr 20.

Analizator AUTO 4-1 jest bardzo mobilny a ze względu na jego gabaryty, wagę, kompletację wyposażenia (m.in. torba do przechowywania i transportu) bardzo łatwo i bezpiecznie daje się przemieścić do innego (nowego(?)) miejsca użytkowania.

Image Image 

Łatwa "przemieszczalność" AUTO 4-1 w powiązaniu z innymi jego cechami wskazanymi przy opisie innych powodów dla których warto go wybrać dla SKP, może być cechą szczególnie pożądaną dla podmiotów posiadających kilka Stacji Kontroli pojazdów (w różnych miejscach). W takich przypadkach AUTO 4-1 idealnie sprawdzi się jako analizator zastępczy dla wszystkich tych SKP.

Dla właściciela kilku SKP, utrzymywanie własnego jednego analizatora zastępczego - takiego nie sprawiającego kłopotów - może być bardzo korzystnym finansowo rozwiązaniem.

Ci z właścicieli SKP, którzy posiadają lub korzystają z cudzych "analizatorów zastępczych" powinni pamiętać, że problem roku 2013 w pierwszej kolejności będzie dotykał właśnie "analizatorów zastępczych", bo te zwykle są starsze od analizatora podstawowego w SKP, lub były analizatorami z "odzysku" (np. brane przez "serwisanta" w rozliczeniu przy zakupie nowego). A po 31.12.2013r. problem legalizacji ponownej analizatorów dotyczy wszystkich analizatorów zalegalizowanych (po raz pierwszy) przed 31.12.2003r. czyli mające 10 i więcej lat.

A problem przyszłego obowiązku archiwizacji wyników badania analizatorami spalin podczas OBT będzie dotyczył wszystkich pozostałych analizatorów już po wejściu w życie rozporządzenia, którego ostateczną wersję KE przyjęła w lipcu 2012r. [dokument COM(2012) 380 final 2012/0184 (COD): "ROZPORZĄDZENIE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY         w sprawie okresowych badań przydatności do ruchu drogowego pojazdów silnikowych i ich przyczep oraz uchylające dyrektywę 2009/40/WE". zobacz : Obowiązek archiwizacji wyników badań z analizatora spalin.


Zobacz też:

Konieczność zakupu analizatora.
Obowiązek archiwizacji wyników badań z analizatora spalin.
Co to znaczy bez problemów ze zgodnością z przepisami ?
Uwolnić spaliny z SKP!
Prezentacja AUTO 4-1 w Holandii
Gdyby badanie spalin było wydzielone z zakresu okresowych badań technicznych (OBT) w SKP.
Funkcjonalna kontrola spalin.

 

Idea tworzenia Punktów Funkcjonalnej Kontroli Spalin [PFKS].
24 powody dla których warto wybrać właśnie analizator spalin KANE AUTO 4-1.

Zmieniony ( 24.01.2014. )
 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »