Menu Content/Inhalt
Start
AUTO 4-1 - analizator spalin samochodowych dla SKP. Email

AUTO 4-1 przy kierownicy
To nie jest pilot do analizatora

AUTO 4-1 czyli ręczny 4-gazowy analizator spalin samochodowych, to idealne urządzenie dla Stacji Kontroli Pojazdów (SKP), Policji (ETDiE), Inspekcji Transportu Drogowego (ITD), Straży Granicznej (SG),  monterów instalacji gazowych w pojazdach, serwisantów instalacji gazowych w pojazdach, a w przyszłości jeśli dojdzie do „uwolnienia spalin z SKP" również dla przedsiębiorców uprawnionych do kontroli spalin. AUTO 4-1 może zostać również „najlepszym przyjacielem diagnosty (UDS). Zobacz też artykuł: Czy analizator spalin może być najlepszym przyjacielem UDS-a?

AUTO 4-1, to pierwszy prawdziwie przenośny 4-gazowy analizator spalin samochodowych, który:

  • do pracy” nie potrzebuje żadnego wózka ani szafki, bo ...

  • podczas badania spalin możemy trzymać w jednej ręce :-); A skoro podczas badania trzymamy go „w ręce”, to po badaniu nie zapomnimy go odłączyć od rury wydechowej pojazdu, a badane auto nie pociągnie mam naszego analizatora ... na ziemię ;-) ,

  • do pracy nie potrzebuje żadnej dodatkowej infrastruktury technicznej, tzn. nie musi być podłączony do prądu bo pracuje na wewnętrznym akumulatorze, a w przypadku testów poza halą możemy go zabrać do „kabiny” badanego pojazdu, no i jest kompletnym urządzeniem pomiarowym.

AUTO 4-1 jest sprzedawany w Polsce od stycznia 2007r..

Analizatory AUTO 4-1, w Polsce są obecnie wykorzystywane (przez UDS-ów) do OBT w Stacjach Kontroli Pojazdów (SKP), przez Policję (wyposażenie pojazdów ETDiE), Straż Graniczną oraz Inspekcję Transportu Drogowego (ITD) do kontroli pojazdów na drodze. Są również wykorzystywane przez producentów instalacji zasilania gazem pojazdów, serwisy samochodowe, oraz serwisy wózków widłowych. Jest też wykorzystywany jako analizator zastępczy (przy wysyłce z SKP analizatora spalin do legalizacji ponownej).

AUTO 4-1 jest przyjazny dla użytkownika, łatwy wręcz intuicyjny w obsłudze i praktyczny.

AUTO 4-1 jest wprowadzany do obrotu na podstawie dyrektywy MID tzn. po procedurze oceny zgodności, dlatego nie podlega legalizacji pierwotnej. A w użytkowaniu podlega legalizacji ponownej na zasadach ogólnych, tak samo jak inne analizatory spalin samochodowych.

AUTO 4-1, umożliwia przeprowadzenie kontroli spalin zgodnie z obowiązującymi w Polsce przepisami.

KANE AUTO 4-1 jest wprowadzany do obrotu na podstawie dyrektywy MID (2004/22/WE)
KANE AUTO 4-1 spełnia wymagania dyrektywy MID [2004/22/WE] oraz Rozporządzeń Ministra Gospodarki z 18.12.2006 (Dz.U. 07.3.27), z 07.12.2007r (Dz.U.07.241.1765) oraz z 07.01.2008r (Dz.U.08.5.29) nie podlega legalizacji pierwotnej; Spełnia też wymagania zał. nr 3 do Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji (MSWiA) z dnia 18.07.2008r (Dz.U. Nr 132, poz. 841) w sprawie kontroli ruchu drogowego. 

Jako typ analizatora, AUTO 4-1 posiada Certyfikat badania typu WE o nr T10284 [Moduł B]. Certyfikat był wydany przez jednostkę notyfikowaną nr 0122 [NMI] po badaniach w ramach Modułu B.
Indywidualnie, jako wyrób, AUTO 4-1 posiada również certyfikat weryfikacji wyrobu WE. [Moduł F], każdorazowo wydawany przez jednostkę notyfikowaną, np. o nr 2149, po badaniach w ramach Modułu F.

Dlatego AUTO 4-1 jest akceptowany do pracy w SKP i innej kontroli urzędowej spalin.

AUTO 4-1 jest idealny :-) jako analizator spalin dla SKP.

Dlaczego?

Zmieniony ( 22.01.2014. )
Więcej…
 
DS2 Dymomierz - prosto i łatwo w SKP Email

Dymomierz DS2 - pierwszy całkowicie bez-kablowy

DS2 na wózku
Dymomierz DS2 (na wózku):
DS2d
Dymomierz DS2d (desktop)
DS2Pc
Dymomierz DS2 PC

Z trzech wariantów najczęściej wybierany jest DS2PC (w standardzie bez komputera PC).

 

 

 

 


 

W Polsce pracuje już w:

  • Stacjach Kontroli Pojazdów (SKP);
  • Straży Granicznej (SG);
  • Inspekcji Transportu Drogowego (ITD);
  • Serwisach samochodowych.

Zmieniony ( 04.11.2013. )
Więcej…
 
A co z pojazdami z pionową rurą wydechową? Email

Nie jest tajemnicą, że większość pojazdów specjalnych (śmieciarki, wywrotki, itp.) i chyba wszystkie cięgniki rolnicze, ze względu na specyfikę warunków w których mają pracować mają pionowa rurę wydechową!

Image
Pionowe rury wydechowe występują w większości pojazdów specjalnych.
A pionową rura wydechowa sprawia kłopoty przy badaniu zadymienia spalin!

       Jak sobie z tym poradzić?

Zmieniony ( 04.11.2013. )
Więcej…
 
Cechy dymomierza DS2. Email
DS2 PC – jest to przenośny, bez-kablowy, automatyczny dymomierz optyczny.Image

DS2 do wykonania kontroli zadymienia spalin:

  • nie musi mierzyć prędkości obrotowej silnika!
  • nie musi mierzyć temperatury silnika!
  • nie misi być podłączony do prądu!

Już w kompletacji standardowej umożliwiający szybką
i prostą obsługę praktycznie każdego pojazdu
z silnikiem diesla. Również pojazdów z silnikami zasilanymi pompo-wtryskiwaczami lub common rail oraz pojazdów długich np. autobusów.

Zmieniony ( 22.01.2014. )
Więcej…
 
«« start « poprz. 1 2 3 4 5 nast. » koniec »»

Pozycje: 11 - 15 z 24